Focení produktů

Potřebovali jste někdy nafotit produkty, at už pro web, tisk, prezentaci, nebo jako další nástroj prodeje? Pokud již máte nějakou zkušenost s focením,pak víte,že se jedná o úplně odlišnou práci,než třeba při focení lidí, módy nebo krajiny.
Pro focení produktů je potřeba jiné vybavení, ale ze všeho nejvíce je důležité umět produkt správně nasvítit a naaranžovat.
Je potřeba zdůraznit něco, co zákazníka či diváka uchvátí a přesvědčí ho, že právě tohle je to co hledá a potřebuje. Hodně začátečníků se snaží vytvořit co nejdokonalejší uměleckou fotografii s použitím různého barevného světla, malé hloubky ostrosti, kde půlka fotografie produktu je rozostřena, což může vypadat sice umělecky příjemně, ale právě by si měli uvědomit, že nenabízí fotografii, ale produkt na fotografii.
Nezapomeňte si zvolit vhodné doplňky, pokud se k focení produktu hodí, nachystat si správná světla, odlesky a stíny na produktu a neméně důležitý je podklad, na kterém focení probíhá. Též je vhodné využít foto-stany a tím zamezit odrazu okolních předmětů.